مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:002021-02-24اقتصادي

کشتار روزانه 140 تن مرغ در اردبیل


معاون امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: روزانه حدود 140 تن مرغ در کشتارگاه های اردبیل کشتار می شود و به همین دلیل نباید در تامین گوشت مرغ به قیمت مصوب مشکلی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارژنگ عزیزی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با موضوع تنظیم بازار مرغ با اشاره به شیوه نامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ، اظهار کرد: خوشبختانه در این شیوه نامه وظایف جهاد کشاورزی، دامپزشکی و پشتیبانی امور دام در نحوه رصد و پایش تولید، کشتار و توزیع مرغ مشخص شد.

وی افزود: در جلسات قبلی تنظیم بازار استان اردبیل نیز مسئولیت نظارت بر نرخ مصوبه مرغ از کشتارگاه تا سطح خرده فروشی نیز بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده و مقرر شده موارد تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

عزیزی گفت: با توجه به کشتار روزانه حدود 140 تن مرغ در روز در کشتارگاه های استان اردبیل، چنانچه هر یک از دستگاه ها وظایف خود را برابر تقسیم کار انجام شده به نحو مطلوب انجام دهند، نباید مشکلی در رابطه با تأمین و توزیع مرغ مورد نیاز استان به نرخ مصوب داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار روزانه 140 تن مرغ در اردبیل

کشتار روزانه 140 تن مرغ در اردبیل