مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 04:552021-02-24اقتصادي

ورود خیرین و بنگاه های اقتصادی فعال هرمزگان به عرصه مدرسه سازی قابل تقدیر است


از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید و در دوران دولت های یازدهم و دوازدهم، تاکنون 833 پروژه مدرسه سازی در قالب 3048 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد تومان در استان هرمزگان اجرایی شده است.

- استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید و در دوران دولت های یازدهم و دوازدهم، تاکنون 833 پروژه مدرسه سازی در قالب 3048 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد تومان در استان هرمزگان اجرایی شده است.

فریدون همتی شب گذشته(پنجم اسفندماه) در بیست و دومین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر، از تمامی خیرین استان هرمزگان به ویژه خیرین مدرسه ساز تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: علاوه بر خیرین بزرگوار، مدیران صنایع و بنگاه های اقتصادی فعال در استان هرمزگان نیز ورود خوبی در عرصه مدرسه سازی داشته اند و در آینده بخش قابل توجهی از نیازهای استان در حوزه های مختلف از جمله مدرسه سازی و امکانات درمانی و آموزشی و ورزشی توسط بنگاه های اقتصادی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، تامین می شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش و جدیت دولت، خیرین مدرسه ساز و بنگاه های اقتصادی در راستای اجرای پروژه های ساخت مدارس در هرمزگان، افزود: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید و در دوران دولت های ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خیرین و بنگاه های اقتصادی فعال هرمزگان به عرصه مدرسه سازی قابل تقدیر است

ورود خیرین و بنگاه های اقتصادی فعال هرمزگان به عرصه مدرسه سازی قابل تقدیر است