مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 21:352021-02-23اقتصادي

نگاه ویژه به بازسازی اتوبوس های درون شهری ارومیه در سال 1400


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: با انعقاد قرارداد فی مابین صندوق کارافرینی و شهرداری ارومیه،  اتوبوس های شهری از سال آینده بازسازی می شوند.

- مهدی مژدهی فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان این که امسال ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه  بازسازی نشد، اظهار داشت: سال گذشته 100 دستگاه اتوبوس شهری با هدف رفاه  شهروندی بازسازی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به میزان جمیعت شهر ارومیه، تعداد اتوبوس های شهری جوابگوی مسافران است اما دغدغه این است بازسازی ناوگان محقق شود.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه 13 سال است، افزود: در تلاشیم این ناوگان را  به کمک دولت بازسازی و آن را به شرایط مطلوب برسانیم.

وی با بیان اینکه از سال آینده بازسازی اتوبوس های شهری صورت می گیرد، اعلام کرد:  از طریق شرکت های  طرف قرارداد  بازسازی و نوسازی ناوگان  با اولویت بخش خصوصی در سال 1400 آغاز می شود.

به گفته رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  در حال حاضر 343  دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد   293  اتوبوس متعلق  به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه به بازسازی اتوبوس های درون شهری ارومیه در سال 1400

نگاه ویژه به بازسازی اتوبوس های درون شهری ارومیه در سال 1400