مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 21:252021-02-23پزشكي

خداحافظی با دفترچه های تامین اجتماعی/ بیماران چطور داروی خود را دریافت می کنند؟


از اول اسفند ماه جاری صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی متوقف شد و از این پس بیماران برای دریافت داروهای خود با ارائه کد ملی به داروخانه ها، داروی خود را دریافت می کنند.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس-محمد تاجیک:موضوع اجرای نسخه الکترونیکی توسط پزشکان و دریافت دارو از داروخانه ها به صورت سیستمی و بدون ارائه نسخه کاغذی، چندی است که در حال اجراست و  برخی پزشکان اقدام به چنین روش نسخه پیچی می کنند.

سازمان تامین اجتماعی نیز به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر، حدود دوسال است فرایند نسخه پیچی بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و پلی کیلینک های خود را به صورت الکترونیکی عملی کرده و در مسیر اجرای سیستم الکترونیکی نسخه نویسی و به دنبال آن عرضه دارو، صرفه جویی های قابل توجهی در منابع انسانی و ابزاری همچون تولید دفترچه های کاغذی صورت گرفته است.

در ادامه فرآیند الکترونیکی شدن خدمات درمانی در سازمان تامین اجتماعی، بر اساس اعلام مسؤولین این سازمان از ابتدای اسفندماه جاری عرضه دفترچه های کاغذی درمانی این سازمان قطع شده و دیگر هیچ دفترچه بیمه تامین اجتماعی به صورت کاغذی تولید نخواهد شد.

 با آنکه فرایند الکترونیکی شدن خدمات متخلف در دستگاه های گوناگون اجرایی و خدماتی محاسن و مزایای زیادی به دنبال داشته است اما در این میان وجود برخی ناه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با دفترچه های تامین اجتماعی/ بیماران چطور داروی خود را دریافت می کنند؟

خداحافظی با دفترچه های تامین اجتماعی/ بیماران چطور داروی خود را دریافت می کنند؟