مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 19:502021-02-23اجتماعي

هیچ دانش آموزی نباید به دلیل نبود فضای آموزشی از تحصیل باز بماند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در هیچ نقطه ای از استان نباید دانش آموزی به دلیل فقدان فضای آموزشی از تحصیل باز بماند.

- به گزارش، سیدکمال الدین میرجعفریان عصر سه شنبه در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی افزود: در تأمین زمین مناسب برای ساخت فضاهای آموزشی و تخصیص منابع و تجهیزات نیز با کمک سایر دستگاه ها در کنار خیرین مدرسه ساز هستیم.

وی با بیان اینکه در هیچ نقطه ای از استان نباید دانش آموزی به دلیل فقدان فضای آموزشی از تحصیل باز بماند، گفت: تأمین فضای آموزشی مناسب، وظیفه ذاتی دولت است که کمک خیران در این حوزه قابل قدردانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: از خطرپذیرترین استان ها از لحاظ بلایای طبیعی هستیم و استانداردسازی فضاهای آموزشی نیز باید مورد توجه باشد و نباید در روستاها دغدغه ای برای فضای آموزشی وجود داشته باشد.

میرجعفریان افزود: سرانه آموزشی هر دانش آموز در حاشیه شهر مشهد به اندازه 50 درصد سرانه آموزشی در استان است که زیبنده این شهر نیست.

وی ادامه داد: وجود بیش از چهار هزار خیر مدرسه ساز ظرفیت خوبی در استان خراسان رضوی است و هیأت امنای توسعه روستایی برای بهره مندی از ظرفیت خیران به زودی تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموزی نباید به دلیل نبود فضای آموزشی از تحصیل باز بماند

هیچ دانش آموزی نباید به دلیل نبود فضای آموزشی از تحصیل باز بماند