مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 19:302021-02-23پزشكي

چرا معاون وزیر بهداشت نتوانست سوار هواپیما شود؟


در پی اظهارات معاون وزیر بهداشت مبنی بر امتناع مسولان پرواز از سوار کردن وی در یکی از پروازها به دلیل تکمیل بودن 75 درصد صندلی های هواپیما، سازمان هواپیمایی کشوری توضیحاتی باره ارائه کرد.

- در پی اظهارات معاون وزیر بهداشت مبنی بر امتناع مسولان پرواز از سوار کردن وی در یکی از پروازها به دلیل تکمیل بودن 75 درصد صندلی های هواپیما، سازمان هواپیمایی کشوری توضیحاتی باره ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به هنگام تهیه بلیت و سوار شدن به هواپیما، به دلیل آنکه شرکت هواپیمایی مورد نظر صندلی های هواپیمای خود را تا بیش از 75 درصد پر کرده بود بلیت برای پرواز را به او ندادند.

سازمان هواپیمایی کشوری با صدور اطلاعبه ایتوضیحاتی در اتین زمینه ارائه کرد.

این سازمان در توضیحات خود آورده است: ضمن تشکر از زحمات آقای حریرچی و همکاران ایشان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، ذکر این نکته ضروری است که از آغاز شیوع کرونا در کشور به جهت اینکه مسوولیت مدیریت و برنامه ریزی برای مقابله با ویروس کرونا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار شد، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی سیاست گذاری در صنعت حمل ونقل کشور در کنار تمامی ارگان ها خود را مکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا معاون وزیر بهداشت نتوانست سوار هواپیما شود؟

چرا معاون وزیر بهداشت نتوانست سوار هواپیما شود؟