مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-23اجتماعي

آزادراه غدیر نقش مهمی در توزیع ترافیک بزرگراههای منتهی به ری دارد


فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه 61 کیلومتر از آزادراه غدیر در محدوده سرزمینی شهرری قرار دارد گفت: این آزادراه نقش مهمی در توزیع ترافیک بزرگراههای منتهی به ری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح آزادراه غدیر اظهار داشت: در دولت یازدهم و دوازدهم به توسعه راه های برون شهری توجه ویژه ای شده که از مهمترین آنها آزادراه غدیر است.

وی با اشاره به اینکه این آزادراه با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) احداث شده است گفت: راه اندازی این آزادراه ترانزیتی، کاهش زمان و ترافیک عبوری، کاهش آلودگی هوا و همچنین افزایش ایمنی را به همراه دارد.

معاون استاندار تهران بیان داشت: آزادراه غدیر به عنوان کریدور ترانزیتی شرق و غرب، آبیک را به طول 158 کیلومتر به گرمسار متصل می کند که 61 کیلومتر از این مسیر در محدوده سرزمینی شهرستان ری قرار دارد که بزودی این پروژه ارزشمند و تأثیرگذار مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: کمربندی اول تهران (بزرگراه آزادگان) که در شمال شهرستان ری می باشد و کمربندی دوم تهران که ابتدای آن در محور امام رضا (ع) تا اتوبان تهران- قم در محدوده شهرستان ری قرار دارد و در ماه های گذشته ایمن سازی و بهسازی شد و همچنین 61 کیلومتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه غدیر نقش مهمی در توزیع ترافیک بزرگراههای منتهی به ری دارد

آزادراه غدیر نقش مهمی در توزیع ترافیک بزرگراههای منتهی به ری دارد