مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-23اجتماعي

193 مدرسه نیمه تمام در اردبیل در اولویت تکمیل است


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تکمیل 193 واحد آموزشی نیمه تمام در سطح استان اردبیل در اولویت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دولت لطفی عصر سه شنبه در آیین بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل اظهار کرد: تلاش می کنیم تا در سال های آینده این پروژه های نیمه تمام را با تأمین اعتبار ملی و استانی تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم تا نسل آینده در بهترین فضا و بستر آموزشی تحصیلات خود را انجام دهند.

وی به برنامه ریزی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس برای سال آینده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به همت خیرین مدرسه ساز 48 پروژه خیرساز در حال اجراست که امسال 20 واحد آموزشی از این پروژه ها در مناطق مختلف استان تکمیل شده و با همراهی خیرین به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل تصریح کرد: برای کمک به خیرین در ساخت و تکمیل واحدهای آموزشی، دولت 20 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری تأمین کرده تا در استان اردبیل به صورت پروژه مشارکتی واحدهای آموزشی شکل اجرایی و عملیاتی به خود گرفته و بهره برداری از آنها را هر چه سریع تر شاهد باشیم.

لطفی افزود: در سال آینده در کنار تکمیل پروژه های خیرساز و مشارکتی، سعی و تلاشمان بر این است تا 193 پروژه نیمه تمام را نیز با تأمین اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

193 مدرسه نیمه تمام در اردبیل در اولویت تکمیل است

193 مدرسه نیمه تمام در اردبیل در اولویت تکمیل است