مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-23بين الملل

خیز قاهره و تل آویو برای توسعه ایده های «معامله قرن»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی و مصر که مدتهاست در پی تولید گاز طبیعی در شرق مدیترانه، در جریان سفر اخیر وزیر نفت و منابع معدنی مصر به قدس اشغالی، - پایگاه خبری العربی الجدید در یادداشتی به تحلیل پشت پرده سفر اخیر وزیر نفت مصر به قدس اشغالی و توافق های حاصله آن پرداخت و از خیز قاهره و تل آویو برای توسعه عملی معامله قرن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی و مصر که مدتهاست در پی تولید گاز طبیعی در شرق مدیترانه، در جریان سفر اخیر وزیر نفت و منابع معدنی مصر به قدس اشغالی، توافقاتی را حاصل کردند.

رویترز در اوایل هفته جاری اعلام کرد که دو طرف موفق شدند در خصوص ایجاد یک خط لوله گاز دریایی از میدان گازی لویاتان تا تأسیسات مایع سازی گاز مصر توافق کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در دیدار با وزیر نفت و منابع طبیعی مصر در روز یک شنبه گذشته، این روز را روز مهم همکاری پایدارـ بین دو طرف در زمینه انرژی و سایر امور توصیف کرد و مدعی شد: عصر جدید شکوفایی و صلح در حال حاضر به لطف توافقنامه ابراهیم حاکم شده است.

پایگاه خبری العربی الجدید در یادداشتی با محور قرار دادن این توافق نوشت: اسراییل سفر اخیر طارق الملا، وزیر نفت مصر به قدس اشغالی را جشن گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز قاهره و تل آویو برای توسعه ایده های «معامله قرن»

خیز قاهره و تل آویو برای توسعه ایده های «معامله قرن»