مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 16:302021-02-23فناوري

پیامک ابلاغ قضایی الکترونیکی جعلی است


براساس اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوا قضاییه پیامک ارسال شده به برخی افراد با موضوع ابلاغ الکترونیک قضایی جعلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اخیراً متنی با عنوان ابلاغ الکترونیک قضایی به صورت پیامک به برخی افراد ارسال و در آن خواسته شده جهت مشاهده شکایت در سامانه ابلاغ ثنا به آدرس اینترنتی اعلام شده وارد و مبلغی را پرداخت کنند.

در پی ارسال این پیامک مرکز آمار و فناوری اطلاعات بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود: به اطلاع مردم عزیز می رساند اخیراً اخبار جعلی متعددی مبنی بر صدور شکواییه یا دادخواست جدید در سامانه ابلاغ قضایی و سامانه ثنا به صورت پیامکی و یا در فضای مجازی منتشر می شود و از فرد دریافت کننده پیامک درخواست می شود با مراجعه به یک صفحه جعلی برای مشاهده آن وجهی را به صورت الکترونیک پرداخت کنند.

این پیامک های جعلی که عمدتاً با مبدا خارج از کشور تولید و از سرشماره های نامعتبر ارسال می شود صرفاً جهت کلاهبرداری و سرقت از حساب های بانکی افراد طراحی می شود و ارتباطی با دستگاه قضایی ندارد.

در ادامه آگاه سازی های پیشین به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند که در فرآیند سامانه ابلاغ الکترونیک و اطلاع رسانی های قضایی هیچ گونه وجهی بصورت اینترنتی دریافت نمی شود و کلیه درگاه های دسترسی به سامانه های رسمی قوه قضاییه صرفاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک ابلاغ قضایی الکترونیکی جعلی است

پیامک ابلاغ قضایی الکترونیکی جعلی است