مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-23سياسي

مهمترین نیاز های سالمندان که یک پرستار سالمند باید بداند


باید آنها را بداند پس با ما همراه باشید تا این نیاز های مهم را شناسایی کنیم: افراد سالمند نیاز های متعددی را دارند که میتوان آنها را به چند دسته کلی تقسیم بندی نماییم؟ 1)نیاز های روحی و عاطفی 2)نیاز های تفریحی 3)نیاز به خوراک.

پوشاک و مسکن 4)نیاز به حضور در اجتماع 5)نیاز به امنیت روحی و جسمی از مهمترین نیاز های سالمندان که یک پرستار سالمند باید بداند تامین نیاز های اولیه سالمند است این نیاز های اولیه شامل خوراک، مسائل بهداشتی، رسیدگی به مسائل درمانی و داشتن یک منزل برای سکونت می باشد.

1) نیاز های روحی عاطفی: یکی از مسائلی که سالمندان را تهدید میکند و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را برای آنها ایجاد میکند این است که یک سالمند گوشه گیر میشود و نتواند با اطرافیان خود ارتباط داشته باشد.

عواملی که باعث میشود یک سالمند احساس تنهایی بکند فقدان فرزندان، طرد شدن از سمت خانواده، احساس نگرانی و اضافه بودن در خانه می باشد که یک پرستار منزل باید این نیاز مهم سالمند را شناسایی کند و در برطرف ساختن آن اقدام نماید.

2)نیاز و حس استقلال طلبی: نیاز و حس استقلال طلبی نیز از مهم ترین نیاز های سالمندان است که یک پرستار باید آن را بداند و متناسب با تامین آن از او مراقبت نماید پرستار باید بگذارد یک سالمند کارهای خود را انجام دهد و یک فرد مفید واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین نیاز های سالمندان که یک پرستار سالمند باید بداند

مهمترین نیاز های سالمندان که یک پرستار سالمند باید بداند