مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-23فناوري

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر هوشمند در ارومیه


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر هوشمند در ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر اسدپور، در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سال آینده مرکز کنترل ترافیک هوشمند در شهر ارومیه راه اندازی می شود افزود: این مرکز با نصب 42 دوربین هوشمند در 42 نقطه شهر ارومیه کار خود را آغاز خواهد کرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه 40 درصد از 72 کیلومتر شبکه فیبر نوری ارومیه فردا، شش اسفندماه افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: 40 کیلومتر از این شبکه زیر بار رفته و مابقی به زودی زیر بار شبکه می رود که تا 50 سال زیرساخت دیتای ارومیه را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه در 3 ماهه اول سال آینده اولین ایستگاه 5G در ارومیه راه اندازی می شود، ادامه داد: در سال جاری 19 سامانه و 6 پروژه زیر ساختی در ارومیه راه اندازی شده است، جز اولین شهرداری های هستیم که خدمات را به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می کنیم.

اسدپور با بیان اینکه در حال حاضر 88 خدمات شهروندی و 14 اپلیکشن موبایلی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه راه اندازی شده است، تصریح کرد: راه اندازی سامانه تور مجازی، راه اندازی سامانه های صدای شهروند، آرشیو الکترونیکی یکپارچه ارومیه، خدمات غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر هوشمند در ارومیه

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر هوشمند در ارومیه