مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 14:452021-02-23دانش

ساخت لوله های علمک پلیمری مقاوم در برابر زلزله برای اولین بار


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با همکاری و انجام پروژه پژوهشی بین شرکت گاز استان ایلام و دانشگاه علم و فرهنگ تهران، برای اولین بار در کشور لوله های علمک پلیمری مقاوم در برابر زلزله ساخته شد.

- با همکاری شرکت گاز استان ایلام و دانشگاه علم و فرهنگ تهران انجام شد ساخت لوله های علمک پلیمری مقاوم در برابر زلزله برای اولین بار ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با همکاری و انجام پروژه پژوهشی بین شرکت گاز استان ایلام و دانشگاه علم و فرهنگ تهران، برای اولین بار در کشور لوله های علمک پلیمری مقاوم در برابر زلزله ساخته شد.

مهندس عباس شمس اللهی اظهار کرد: با توجه به لرزه خیز بودن اکثر نقاط کشور، مقاوم بودن زیر ساختهای خدمات شهری و روستایی در هنگام بروز بلایای طبیعی امری ضروری است.

وی گفت: استان ایلام نیز با بیش از 100 گسل محلی یکی از مناطق با میزان زلزله خیزی بالا می باشد و در چند سال گذشته نیز با وقوع زمین لرزه های متعدد در منطقه، شاهد افزایش لرزه خیزی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: علمک های گازرسانی فعلی در تمامی ساختمان های نوساز و قدیمی در مناطق شهری و روستایی بمب های خاموشی هستند که در حین زلزله و یا پس از آن با ریزش آوار بر روی آنها دچار شکستگی و نشت گاز و در بسیاری از موارد منجر به انفجار و آتش سوزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت لوله های علمک پلیمری مقاوم در برابر زلزله برای اولین بار

ساخت لوله های علمک پلیمری مقاوم در برابر زلزله برای اولین بار