مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 14:252021-02-23سياسي

مردم تمایلی به تشدید اختلافات در بین مسوولان ندارند


استاندار سمنان با اشاره به لزوم وحدت و همدلی مسوولان برای گره گشایی از مشکلات مردم گفت: مردم تمایلی به تشدید اختلافات در بین مسوولان ندارند.

- استاندار سمنان گفت : مشارکت بالای مردم در انتخابات برای ما بسیار مهم است و هیچ تمایلی به اعمال اراده خود تحت هیچ شرایطی نداریم علیرضا آشناگر 5 بهمن ماه در دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تشریح اقدامات انجام شده در راستای تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی استان اظهار کرد: تلاش ما بر این است که برخی پروژه های معطل مانده ی استان تا پایان دولت تدبیر و امید به اتمام رسیده و کارنامه دولت در این زمینه در استان سمنان درخشان باشد.

استاندار سمنان به تلاش های انجام شده برای تکمیل و تجهیز بیمارستان مهدیشهر بعنوان یکی از مطالبات جدی مردم این خطه از استان سمنان گفت : تلاش ما بر این است تا با انجام اقدامات مختلف بیمارستان مهدیشهر را تا پایان امسال یا در اوایل سال آینده برای افتتاح آماده کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده برخی پروژه های استان مانند انتقال زندان ها به خارج از شهرها، تعیین تکلیف گردیده و ساخت پروژه های فرهنگی بزرگ در استان سمنان آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تمایلی به تشدید اختلافات در بین مسوولان ندارند

مردم تمایلی به تشدید اختلافات در بین مسوولان ندارند