مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 13:202021-02-23بين الملل

وزیر خارجه آمریکا: راه حل «دو کشوری» بهترین گزینه برای حل پرونده فلسطین است


«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با «گابی اشکنازی»، همتای اسراییلی خود تاکید کرد که دولت «جو بایدن»، رییس جمهوری آمریکا معتقد است اصل راه حل «دو کشوری» بهترین گزینه برای حل پرونده فلسطین و تضمین آینده «اسراییل» است.

- آنتونی بلینکن ، وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با گابی اشکنازی ، همتای اسراییلی خود تاکید کرد که دولت جو بایدن ، رییس جمهوری آمریکا معتقد است اصل راه حل دو کشوری بهترین گزینه برای حل پرونده فلسطین و تضمین آینده اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، وزیر خارجه آمریکا در گفتگوی تلفنی با همتای اسراییلی خود بر حمایت واشنگتن از راهکار دو کشوری تاکید کرد.

وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با همتای اسراییلی خود تلفنی گفت وگو کرد.

آنتونی بلینکن ، وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با گابی اشکنازی ، همتای اسراییلی خود تاکید کرد که دولت جو بایدن ، رییس جمهوری آمریکا معتقد است اصل راه حل دو کشوری بهترین گزینه برای حل پرونده فلسطین و تضمین آینده اسراییل است.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که بلینکن در این تماس تلفمی با اشکنازی در مورد چالش های امنیتی پیش روی منطقه و همچنین اهمیت ادامه همکاری بین دو طرف برای رفع این چالش ها گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا: راه حل «دو کشوری» بهترین گزینه برای حل پرونده فلسطین است

وزیر خارجه آمریکا: راه حل «دو کشوری» بهترین گزینه برای حل پرونده فلسطین است