مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-23بين الملل

اولین اقدام عراق علیه حزب منحل شده بعث پس از اظهارات اخیر رغد صدام


پارلمان عراق چند روز پس از اظهارات دختر صدام تصمیم گرفت کلیه استثناهای اعطا شده به اعضای حزب منحل شده بعث در خصوص کار در دولت را لغو و حقوق بازنشسته های امنیتی در دولت صدام را متوقف کند.

- پارلمان عراق چند روز پس از اظهارات دختر صدام تصمیم گرفت کلیه استثناهای اعطا شده به اعضای حزب منحل شده بعث در خصوص کار در دولت را لغو و حقوق بازنشسته های امنیتی در دولت صدام را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر اطلاع رسانی حسین الکعبی، معاون اول رییس پارلمان عراق در بیانیه ای اعلام کرد، وی با رییس و اعضای نهاد نابودی حزب بعث، کمیساریای انتخابات، اعضای کمیسیون های شهدا و زندانیان، کمیسیون حقوقی، حقوق بشر و عشایر در پارلمان نشستی برگزار کرد.

براساس این بیانیه، در این نشست مقرر شد تمامی استثناهای اعطا شده به اعضای حزب بعث یا کسانی که در وزارت خانه ها و نهادهای رسمی، اتحادیه ها و سندیکاها از این حزب تعریف و تمجید می کنند، لغو شود.

در این بیانیه آمده است که از کمیسیون مالی پارلمان درخواست شده، بند توقف پرداخت حقوق بازنشسته های دستگاه های سرکوبگر نظام صدام را در پیش نویس بودجه سال 2021 درج و بند استرداد اموال قاچاق شده به خارج از کشور را اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اقدام عراق علیه حزب منحل شده بعث پس از اظهارات اخیر رغد صدام

اولین اقدام عراق علیه حزب منحل شده بعث پس از اظهارات اخیر رغد صدام