مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-23اقتصادي

وکلای کرمانشاه به 5000 نفر مشاوره رایگان دادند


رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه، وکلای کرمانشاه به حدود پنج هزار نفر از مردم استان مشاوره رایگان دادند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه، وکلای کرمانشاه به حدود پنج هزار نفر از مردم استان مشاوره رایگان دادند.

بهروز رستمی در بازدیدی که رییس کل دادگستری استان امروز(پنجم اسفند) به مناسبت هفته وکیل از کانون وکلای دادگستری کرمانشاه داشت، با اشاره به فعالیت 700 وکیل در استان، اظهار کرد: بزودی با پذیرش 100 وکیل دیگر، افزایش وکلای استان را خواهیم داشت.

وی به تشریح برخی اقدامات کانون وکلای استان طی یازده ماهه امسال اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای حدود 400 نفر از افرادی که از نظر مالی بضاعت کافی نداشتند، وکیل معاضدتی تعیین کردیم تا بتوانند پرونده های قضایی خود را با حضور یک وکیل پیگیری کنند.

رییس کانون وکلای دادگستری استان از در اختیار قرار دادن وکیل تسخیری برای حدود 100 پرونده دیگر هم خبر داد و افزود: در پرونده قتل اخیر در استان هم که در جریان آن سه نفر از جمله یکی از همکاران ما به قتل رسیدند نیز برای متهم پرونده وکیل تسخیری در نظر گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلای کرمانشاه به 5000 نفر مشاوره رایگان دادند

وکلای کرمانشاه به 5000 نفر مشاوره رایگان دادند