مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-23سياسي

انتقال آب از خلیج فارس و عمان؛ مطالبه اصلی خراسان جنوبی از دولت


انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان، مطالبه مهم و اصلی ما از دولت است.

- انتقال آب از خلیج فارس و عمان؛ مطالبه اصلی خراسان جنوبی از دولت ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان، مطالبه مهم و اصلی ما از دولت است.

حمید ملانوری، امروز سه شنبه 5 اسفند در حاشیه سمینار استانداران منطقه شرق کشور که با حضور استانداران خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات خراسان جنوبی از دولت، در این سمینار، موضوع انتقال آب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با تأکید بر شرایط تقریباً مشابه در استان های شرقی کشور، تصریح کرد: زمانی که به عنوان شش استان، مطالباتی از دولت داشته باشیم، نفوذ بیشتری داریم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به خشکسالی هایی چندین ساله و تشدید شرایط کم آبی در استان های شرقی کشور و از طرفی نیاز بخش های توسعه ای، اجرای انتقال آب از دریا بهترین گزینه است.

ملانوری از افتتاح طرح انتقال آب از خلیج فارس به کرمان خبر داد و یادآور شد: طرح انتقال آب از خلیج فارس به سمت یزد در حال اجراست و ما نیز مطالبه خود را برای انتقال آب از دریای عمان مطرح کردیم تا زودتر شاهد اجرای این امر باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از خلیج فارس و عمان؛ مطالبه اصلی خراسان جنوبی از دولت

انتقال آب از خلیج فارس و عمان؛ مطالبه اصلی خراسان جنوبی از دولت