مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-23ورزشي

شرط علی کریمی برای انصراف از انتخابات فدراسیون فوتبال


نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اگر دادکان یکی از رقبایم در انتخابات را شایسته رییس فدراسیون معرفی می کردند، حتماً انصراف می دادم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی کریمی در این مورد گفت: محمد دادکان یکی از فوتبالی های خوشنام و از جمله مدیران موفق در تاریخ مدیریت ریاست فدراسیون فوتبال ایران محسوب می شود که اخیراً به انتخابات 10 اسفند واکنش صریح و بی پرده ای داشته است.

دادکان در آخرین مصاحبه خود به صراحت اعلام کرده که در میان نامزدها، علی کریمی بیش از سه نامزد دیگر صلاحیت نشستن بر میز ریاست فدراسیون فوتبال ایران را دارد.

رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران مثل همیشه از نحوه مدیریت بر فوتبال ایران انتقاد کرد و مدعی شد که تکلیف انتخابات روز دهم اسفند با مهره چینی های پشت پرده مشخص شده و حتی رییس بعدی فدراسیون فوتبال هم تعیین شده است.

دادکان در مصاحبه اخیر خود به صراحت اعلام کرد که علی کریمی به دلیل داشتن دانش بالای اجتماعی و همچنین به دلیل مقبولیت بالای عمومی که دارد، بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و این مقبولیت در این شرایط می تواند کمک حال فوتبال کشور شود.

علی کریمی نیز به اظهارات اخیر دادکان واکنش نشان داد و در گفت و گویی اظهار داشت: بدون شک دادکان از بزرگان تاریخ فوتبال ایران بوده و به دلیل کسوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط علی کریمی برای انصراف از انتخابات فدراسیون فوتبال

شرط علی کریمی برای انصراف از انتخابات فدراسیون فوتبال