مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-23حوادث

ساخت وسازهای غیرمجاز جنگلی در بابل تخریب شد


فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجرای حکم قضایی و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق جنگلی و آزاد سازی هفت هزار و 200 متر مربع از اراضی ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد زمان شالیکار اظهار داشت: در راستای اجرای حکم قضایی مبنی بر آزاد سازی اراضی جنگلی و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق جنگلی و ییلاقی بخش بندپی شرقی ، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی بخش و پاسگاه انتظامی سجادرود قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بابل با شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق جنگلی گاوزن محله و شورکش و منطقه ییلاقی و توریستی حاج شیخ موسی برابر مفاد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی جنگلی اقدام به تخریب بنای غیرمجاز در این مناطق کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار کرد: با توجه به چندین مرحله اخطار از سوی اداره جهاد کشاورزی به افراد سود جو و مالکان این بناهای غیرمجاز که اقدام به دیوارکشی در اراضی جنگلی کرده بودند، سرانجام با حضور مقتدرانه پلیس و کارشناسان اداره منابع طبیعی حکم قضایی اجرایی و 4 واحد و بنای غیرمجاز تخریب شد.

سرهنگ شالیکار با اشاره به آزاد سازی 7 هزار و 200 متر مربع از اراضی جنگلی در این عملیات، افزود: برابر اعلام کارشناسان منابع طبیعی ارزش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وسازهای غیرمجاز جنگلی در بابل تخریب شد

ساخت وسازهای غیرمجاز جنگلی در بابل تخریب شد