مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-23اجتماعي

پیش بینی بارش شدید برف در گیلان/ استان در آماده باش کامل است


بنابر پیش بینی هواشناسی بارش برف از صبح فردا در گیلان آغاز می شود و گیلانیان برفی تا حدود یک متر را نیز تجربه خواهند کرد؛ اما درعین حال تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران گیلان آمادگی کامل در بحران پیش رو دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بنا بر گفته سازمان هواشناسی گیلان از اواخر وقت امروز یک سامانه ناپایدار بارشی و سرد وارد منطقه گیلان می شود و تا جمعه نیز فعال است.

پیامد فعالیت سامانه بارشی که از اواخر امروز وارد گیلان می شود، با بارش برف در جلگه و ارتفاعات، وزش باد و کاهش دما همراه است.

سامانه های هواشناسی نشان داده بارش ها ابتدا در ارتفاعات و سپس در جلگه آغاز می شود که در برخی مناطق غربی و مرکزی و اطراف از ساعت دو صبح فردا خبر داده و گفته که در غرب استان حداقل میزان برف 30 تا 50 سانتی متر خواهد بود و بارش برف در ارتفاعات نیز کمتر از یک متر نیست.

آن طور که مرادی اعلام کرده در بخش مرکزی و شرقی استان نیز پیش بینی شده تا بین 10 تا 20 سانتی متر برف ببارد.

به گفته هواشناسی گیلان و به اذعان مدیریت کل مدیریت بحران استانداری، گیلانیان طی برف روزهای آینده سرمای بسیار شدیدی را تجربه خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از مردم خواسته صرفاً در مواقع اضطراری اقدام به تردد در محورهای گیلان داشته باشند و در صورت ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش شدید برف در گیلان/ استان در آماده باش کامل است

پیش بینی بارش شدید برف در گیلان/ استان در آماده باش کامل است