مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:002021-02-23سياسي

تجلیل 35 هزار خانواده شهید/ وزیر ارشاد: خدمت به دین و مردم، دوبال رسیدن به شهادت


جریان حرکت به سوی شهادت و رسیدن به فوز شهادت دو بال دارد، نخست خدمت به مردم و دیگری خدمت به دین؛ آنچنان که شهید مدافع حرم «محمد تاج بخش» به مسجد و تربیت و ارزش های دینی و نیز خدمت به مردم توجه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هجدهمین هفته و آخرین برنامه از طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و محمدرضا سوقندی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران صبح امروز سه شنبه 5 اسفند برگزار شد.

در این آیین که با ارتباط زنده تصویری وزیر با استان خوزستان (شهرستان گتوند) همراه بود از خانواده شهید محمد تاج بخش تجلیل شد.

سید عباس صالحی طی سخنانی با بیان اینکه استان خوزستان سرزمین پیامبران الهی و سرزمین تشیع است، اظهار کرد: با انقلاب اسلامی و دوره دفاع مقدس، یک پرچم و تابلوی دیگر به تابلوهای زرین استان خوزستان این سرزمین جهاد و شهادت و به تعبیر من کربلای ایران اضافه شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اگر کربلا برای تاریخ تشیع منطقه ای ملکوتی و آسمانی است و هیچ جای زمین و آسمان با آن قابل مقایسه نیست، خوزستان هم کربلای ایران شد و این افتخاری است برای این خاک و مردم تا پایان حیات بشری و بلکه در سرای باقی و قیامت صغر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل 35 هزار خانواده شهید/ وزیر ارشاد: خدمت به دین و مردم، دوبال رسیدن به شهادت

تجلیل 35 هزار خانواده شهید/ وزیر ارشاد: خدمت به دین و مردم، دوبال رسیدن به شهادت