مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-23سياسي

لابی گری در شهرداری تهران/زمان ادغام دو معاونت شهرداری


نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ادغام دو معاونت شهرداری در زمان فعالیت این دوره از شورا اجرایی خواهد شد، گفت: لابی گری در شهرداری وجود داشته و بحث های آن طبیعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ابراهیم امینی در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا دستور خاموش کردن میکروفون ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران را زمان حمایت از وزیر بهداشت دادید؟، گفت: این بحث ها و صحبت ها در شورای شهر طبیعی است و بنده از ایشان عذرخواهی کردم.

وی افزود: استدلال من به عنوان اداره کننده جلسه شورا این بوده که تذکر به معنای انتقاد و نه حمایت است؛ در دوران کرونا بهشت زهرا بهترین عملکرد را داشته و باید از آنها حمایت کنیم.

نایب رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: نیروهای شهرداری در بهشت زهرا در صف مبارزه با کرونا بودند و توقع ما از وزیر بهداشت بیان این تمثیل به غسالان نبود به طوری که این افراد احساس کنند جایگاه آنها در جامعه پایین است.

امینی درباره سرانجام ادغام دو معاونت منابع نیروی انسانی و برنامه ریزی گفت: این لایحه امروز تصویب شد و به هیأت تطبیق ارسال می شود که در صورت موافقت هیأت تطبیق اجرایی خواهد شد و اجرای آن قطعا در همین دوره از فعالیت شورا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لابی گری در شهرداری تهران/زمان ادغام دو معاونت شهرداری

لابی گری در شهرداری تهران/زمان ادغام دو معاونت شهرداری