مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-23پزشكي

کرونای انگلیسی به شوشتر رسید+ محدودیت های جدید کرونایی


رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از شناسایی سه مورد ابتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوشتر، مجتبی کلانتر رییس علوم پزشکی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : 10 نفر از بیماران با تشخیص متخصصین، مشکوک به کرونا ی جهش یافته انگلیسی بودند که تست آن ها به انستیتو پاستور تهران ارسال و متاسفانه نتیجه سه نفر آن ها مثبت اعلام شد.

وی گفت: با وجود این بیماران، قطعا تعداد بیشتری بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در شوشتر وجود دارد و نیاز به اعمال محدودیت های بیشتر با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری بیش از پیش احساس می شود.

مجتبی کلانتر با تاکید بر به کارگیری محدودیت ها برای کنترل وضعیت افزود: برای حفاظت از جان شهروندان پیشنهاد دانشکده علوم پزشکی شوشتر تعطیلی کامل شهر حداقل به مدت 2 هفته است.

همه اصناف شوشتر به جز گروه شغلی یک از فردا تعطیل هستند / کرونا انگلیسی با هیچکس تعارف ندارد اما پیرو این درخواست و پس از اعلام وجود نوع جهش یافته کرونا در شوشتر، فرماندار این شهرستان از اعلام برخی محدودیت های جدید خبر داد.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر گفت: متاسفانه ویروس نوع جهش یافته یا انگلیسی کرونا که بسیار خطرناک و با سرعت سرایت و کشندگی بالایی است، وارد شهرستان شده و سلامت و جان همه ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی به شوشتر رسید+ محدودیت های جدید کرونایی

کرونای انگلیسی به شوشتر رسید+ محدودیت های جدید کرونایی