مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:102021-02-23سياسي

105 مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعال است


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 105 مرکز نیکوکاری در مناطق مختلف استان فعال است و اداره امور این مراکز به طور کامل توسط مردم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری یحیی آباد بیان کرد: مرکز نیکوکاری محلی برای تمرکز و انسجام فعالیت های نیکوکارانه است.

وی ادامه داد: گسترش جغرافیایی جمعیت موجب شده تا خدمت رسانی به نیازمندان مشروط به افزایش نیروی انسانی و تأسیس ادارات جدید باشد ولی اجرای چنین رویکردی مستلزم افزایش هزینه ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این نهاد با رویکرد بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت های مردمی، تلاش می کند تا بستر کار خیر را برای مشارکت مردم فراهم کند.

وی افزود: حضور کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه امدادرسانی به محرومان تابع تصمیم های این نهاد نیست بلکه به واسطه مشکلات جامعه میزان مراجعه افراد به این نهاد افزایش یا کاهش می یابد و ما تلاش می کنیم به تناسب مراجعه خدمات خود را به جامعه هدف تنظیم کنیم.

حق گویان عنوان کرد: مراکز نیکوکاری در راستای تمرکز بر محله و محله گرایی در امور خیریه با محوریت مسجد، ایجاد همبستگی، توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعال است

105 مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعال است