مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-23سياسي

رسیدن به فوز شهادت نیازمند دو بال خدمت به دین و خدمت به مردم است


صالحی، با بیان اینکه رسیدن به فوز و مقام شهادت نیازمند دو بال خدمت به دین و خدمت به مردم است، به شهدای جان بر کف استان خوزستان اشاره کرد و گفت: - صالحی، با بیان اینکه رسیدن به فوز و مقام شهادت نیازمند دو بال خدمت به دین و خدمت به مردم است، به شهدای جان بر کف استان خوزستان اشاره کرد و گفت: خوزستان سرزمین مظلومیت ایران در دوره دفاع مقدس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، هجدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی و محمدرضا سوقندی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران صبح امروز سه شنبه 5 اسفند برگزار شد.

در این آیین که با ارتباط زنده تصویری وزیر با استان خوزستان(شهرستان گتوند) همراه بود از خانواده شهید محمد تاج بخش تجلیل شد.

سید عباس صالحی طی سخنانی با بیان اینکه استان خوزستان سرزمین پیامبران الهی و سرزمین تشیع است، اظهار کرد: با انقلاب اسلامی و دوره دفاع مقدس، یک پرچم و تابلوی دیگر به تابلوهای زرین استان خوزستان این سرزمین جهاد و شهادت و به تعبیر من کربلای ایران اضافه شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اگر کربلا برای تاریخ تشیع منطقه ای ملکوتی و آسمانی است و هیچ جای زمین و آسمان با آن قابل مقایسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به فوز شهادت نیازمند دو بال خدمت به دین و خدمت به مردم است

رسیدن به فوز شهادت نیازمند دو بال خدمت به دین و خدمت به مردم است