مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-23فرهنگي

ساده ترین راه برای ما برگزار نکردن جشنواره بود


دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک با یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و با آرزوی تندرستی برای محمدرضا الوند که این روزها در بیمارستان بستری است، - مقابل خبرنگاران نشست و پاسخگوی پرسش های آنان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست خبری که روز سه شنبه 5 اسفند ماه در لابی تالار وحدت و همزمان بصورت مجازی برگزار شد، مهدی حاجیان توضیحاتی درباره برگزاری این دوره از جشنواره ارایه کرد.

او در آغاز گفت: با توجه به شرایط دشوار امسال، ساده ترین کار، برگزار نکردن جشنواره بود ولی برای همراهی با هنرمندانی که مدت ها فعالیت هایشان تعطیل شده بود و عموما کارشان وابسته به جشنواره است، بهتر دیدیم جشنواره را برگزار کنیم.

حاجیان یادآوری کرد: قرار بود جشنواره مرداد ماه برگزار شود ولی به دلیل درگذشت گلزار محمدی، دبیر این رویداد و نیز تعطیلات کرونایی به اسفند ماه موکول شد.

او صیانت از سلامت گروه ها و تماشاگران جشنواره را اولین اولویت دانست و اضافه کرد: در بخش های صحنه ای امسال تلاش کردیم با حذف مرحله اول انتخاب، نکات بهداشتی و موارد پیشگیرانه از کرونا را بیشتر رعایت کنیم.

او با اشاره به رایزنی هایی که برای در اختیار گذاشتن سالن های تمرین استاندارد به گروه های نمایشی انجام شده،افزود: سعی کردیم در هیات های انتخاب هم از همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده ترین راه برای ما برگزار نکردن جشنواره بود

ساده ترین راه برای ما برگزار نکردن جشنواره بود