مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-23سياسي

کمیسیون تلفیق در اصلاح بودجه نمره قبولی گرفت/ گام مهم مجلس در راستای کاهش تورم


کمیسیون تلفیق مجلس با افزایش 110 هزار میلیارد تومانی درآمدها با حذف رانت گروه های خاص و بدون ایجاد فشار به عموم مردم و همچنین کاهش 100 هزار میلیارد تومانی کسری تراز عملیاتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با توجه به حجم بالای ایرادات لایحه بودجه 1400 و همچنین رد شدن کلیات بودجه در جلسه مورخ 14 بهمن ماه صحن علنی مجلس و ارسال اصلاحیه لایحه توسط دولت، کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در مقایسه با کمیسیون های تلفیق در سال های قبل، هم وظیفه سنگین تری بر عهده داشت و هم زحمت بیشتری در راستای اجرای این وظیفه کشید.

در این گزارش می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که نتیجه تلاش های کمیسیون تلفیق مجلس چه بود و این کمیسیون بعد از ارسال اصلاحیه لایحه بودجه از چه اصلاحاتی صرفنظر کرد و بر انجام چه اصلاحاتی تاکید کرد؟ همانطور که در گزارش قبلی با عنوان که با دولت در زمینه محورهای لایحه اصلاحی بودجه صورت گرفته بود و تا حدود زیادی اجرایی شد، کلیات این لایحه در تاریخ 28 بهمن ماه با رای بالا به تصویب مجلس رسید.

کمیسیون تلفیق مجلس ظرف مدت سه روز از صبح چهارشنبه 29 بهمن تا ظهر جمعه 1 اسفندماه، لایحه اصلاحی بودجه 1400 را مورد بررسی قرار داد و ردیف های درآمدی را متناسب با این موضوع، اصلاح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون تلفیق در اصلاح بودجه نمره قبولی گرفت/ گام مهم مجلس در راستای کاهش تورم

کمیسیون تلفیق در اصلاح بودجه نمره قبولی گرفت/ گام مهم مجلس در راستای کاهش تورم