مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-23فرهنگي

آیین اهدای هنرکار در فارس برگزار شد/اعطای کارت هنر به 1660 هنرمند فارس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از صدور 1660 هنر کارت ویژه هنرمندان این استان خبر داد و گفت: توزیع این کارت ها آغاز شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از صدور 1660 هنر کارت ویژه هنرمندان این استان خبر داد و گفت: توزیع این کارت ها آغاز شده است.

صابر سهرابی سه شنبه 5 اسفند در آیین نمادین اهدای کارت هنر که در شیراز برگزار شد، گفت: با شیوع بیماری کرونا صندوق حمایت از هنرمندان، خبرنگاران و روزنامه نگاران تعطیل و خسارت های جبران ناپذیری به حوزه هنرهای نمایشی، موسیقی، سینما و.

وارد شد.

او با بیان اینکه شیوع این بیماری تمام برنامه های فرهنگی و هنری استان را تحت تاثیر قرار داد و تعطیل شد، افزود: اگرچه تمام فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد به صورت حضوری است و هر حرکتی در حوزه فرهنگ و هنر حتما باید در قالب گردهمایی باشد اما این بیماری باعث شد تمام حوزه ها تعطیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری، وزیر ارشاد بارها در هیات دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا تلاش کردند تا کمکهایی را برای هنرمندان در نظر بگیرند، چرا که منبع درآمد آنها در این زمینه بود و باید بخشی از خسارت ها جبران می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اهدای هنرکار در فارس برگزار شد/اعطای کارت هنر به 1660 هنرمند فارس

آیین اهدای هنرکار در فارس برگزار شد/اعطای کارت هنر به 1660 هنرمند فارس