مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-23ورزشي

افزایش محرومان منتقد به کشتی خوزستان


یک مربی کشتی خوزستان با بیان اینکه سرپرست هیات استان به خاطر انتقاد از وضعیت موجود در کشتی استان علی الحساب تا اطلاع ثانوی من را از فعالیت در کشتی و اماکن کشتی محروم کرد، - ایسنا/خوزستان یک مربی کشتی خوزستان با بیان اینکه سرپرست هیات استان به خاطر انتقاد از وضعیت موجود در کشتی استان علی الحساب تا اطلاع ثانوی من را از فعالیت در کشتی و اماکن کشتی محروم کرد، گفت: سرپرست هیات در واقع می خواهد از کسانی که انتقاد می کنند، زهر چشم بگیرد.

محمد نیکونهادحسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: حال کشتی خوزستان خوب نیست و سرپرست هیات کشتی استان نیز بنا را بر بی احترامی به بزرگان و پیشکسوتان کشتی گذاشته است و به صورتی رفتار می کند که دیگر کسی حرفی نزند زیرا هر کسی در مورد کشتی خوزستان حرف بزند یا انتقاد داشته باشد، او را از فعالیت محروم می کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز مدت سرپرستی آقای صاحب در هیات کشتی خوزستان به پایان رسیده و اجازه نامه زدن برای محروم کردن افراد مختلف از فعالیت در کشتی را ندارد ولی او این کار را همچنان انجام می دهد.

مدتی پیش نیز من در فضایی نسبت به مهندسی کردن انتخابات پیش روی هیات کشتی خوزستان، بی احترامی به پیشکسوتان و نادیده گرفتن آن ها صحبت هایی داشتم که آقای صاحب بدون این که صحبتی با من داشته باشد و حرف های من ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محرومان منتقد به کشتی خوزستان

افزایش محرومان منتقد به کشتی خوزستان