مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-23اقتصادي

دست پر هلدینگ فن آوا در نمایشگاه تلکام 99


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه فن آوا، هلدینگ فن آوا و شرکت های زیر مجموعه بعد از حضور موفق و پر ثمر در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران برای دومین بار در سال جاری به منظور معرفی دستاورد های خود و ارتباط سازنده با ذیربطان .

- هلدینگ فن آوا و شرکت های زیر مجموعه در نمایشگاه تلکام که از 5 تا 8 اسفندماه با شعار عرضه و تقاضای فناوری برای جهش تولید در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود حضور خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه فن آوا، هلدینگ فن آوا و شرکت های زیر مجموعه بعد از حضور موفق و پر ثمر در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران برای دومین بار در سال جاری به منظور معرفی دستاورد های خود و ارتباط سازنده با ذیربطان خود در رویداد های نمایشگاهی حضور به هم می رساند.

هلدینگ فن آوا و شرکت های زیر مجموعه در نمایشگاه تلکام که از 5 تا 8 اسفندماه با شعار عرضه و تقاضای فناوری برای جهش تولید در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود پذیرای فعالان عرصه ICT خواهد بود.

آیین افتتاحیه نمایشگاه تلکام 99 فردا 5 اسفند با حضور حمید رضا نایینی مدیر عامل گروه فن آوا و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه برگزار و غرفه داران گروه فن آوا میزبان مدعوین و میهمانان خواهد بود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست پر هلدینگ فن آوا در نمایشگاه تلکام 99

دست پر هلدینگ فن آوا در نمایشگاه تلکام 99