مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-23اجتماعي

«مجازات سبز» در تبریز اجرایی می شود


به ابتکار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز و با موافقت رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی، در راستای عزم عمومی برای ایجاد نهضت درختکاری و زنده کردن خاطره باغشهر تبریز، - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: به ابتکار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز و با موافقت رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی، در راستای عزم عمومی برای ایجاد نهضت درختکاری و زنده کردن خاطره باغشهر تبریز، مجازات سبز در تبریز اجرایی می شود.

ایرج شهین باهر در این خصوص اظهار کرد: تبریز که در زمان های نه چندان دور به باغ شهر مشهور بود، به دلیل بی توجهی های چند دهه اخیر، از سطوح سبز آن به طور چشمگیری کاسته شده است.

وی افزود: بر این اساس در دوره جدید مدیریت شهری، عزم خود را برای جلوگیری از تغییر کاربری فضاهای سبز، توسعه کمّی و کیفی فضای سبز تبریز با افزایش تعداد پارک های محله ای و جلوگیری از نابودی باغات تبریز و احیای باقیمانده آنها جزم کرده ایم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی شورای اسلامی تبریز به عنوان سال فضای سبز، اظهار کرد: تشکیلات قضایی استان نیز در راستای اهداف عالی شهرداری در حوزه فضای سبز و همدوش با مجموعه خدوم، اندیشمند و دلسوز فضای سبز تبریز، با تشکیل جلسات هماهنگی و همفکری با مسئولان فضای سبز این کلانشهر، سازوکار اجرای مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجازات سبز» در تبریز اجرایی می شود

«مجازات سبز» در تبریز اجرایی می شود