مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-23سياسي

کمپین «بانوی مهربانی» در همدان اجرا می شود


مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در همدان از برگزاری کمپین «بانوی مهربانی» در همدان خبر داد.

- مهری مکاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری کمپین بانوی مهربانی در همدان خبر داد و اظهار کرد: کمپین بانوی مهربانی مزین به نام حضرت فاطمه زهرا(س) با هدف کمک به کودکان نیازمند اجرا شده که کمک های جمع آوری شده، هزینه تهیه لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان نیازمند می شود.

وی با اشاره به جمع آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان نیازمند محروم در این راستا گفت: این کمپین با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، دفتر امور بانوان استانداری های کشور و همکاری سازمان های مردم نهاد در کشور برگزار می شود.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در همدان زمان برگزاری این کمپین را 15 بهمن ماه روز میلاد دخت نبی اکرم (ص) و روز مادر عنوان کرد و یادآور شد: تا 29 اسفندماه این پویش برگزار خواهد شود و علاقمندان می توانند شرکت کنند.

وی با تاکید به اینکه افراد با ارسال کتاب و اسباب بازی و نیز کمک های نقدی خود به بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها با ما در کمک رسانی به کودکان محروم همراه شوند افزود: مجموعه خیریه آبشار عاطفه ها در میدان دانشگاه خیابان عارف بالاتر از باغ نظری (میراث فرهنگی) طبقه دوم پلاک 110 آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین «بانوی مهربانی» در همدان اجرا می شود

کمپین «بانوی مهربانی» در همدان اجرا می شود