مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-23سياسي

مشهد به خاطر مهاجر پذیری زیاد با مشکل بی هویت شدن محلات مواجه است


رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه مشهد به خاطر مهاجر پذیری زیاد با مشکل بی هویت شدن محلات مواجه است، گفت: مشکلات بین دستگاهی باعث کند شدن انجام کارها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محسن مصحفی در چهل و سومین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع کلانشهرهای ایران که صبح سه شنبه در مشهد برگزار شد با بیان اینکه دستگاه های مختلف باید رابطه سازنده ای داشته باشند، گفت: چیزی که دراین سال ها از آن غفلت شده است، ایجاد بستر و فضایی آرام در محیط های تصمیم گیری است، که باعث شده تا مشکلات بین دستگاهی ادامه دار شود، دستگاه ها دچار اختلاف باشند و امور مختلف با کندی پیش رود.

مسئله ای که در شهرداری مشهد سعی شده با تغییر نگاه ها و رویکردها تعاملات بین دستگاهی بهبود پیدا کند.

رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن تأکید بر اینکه مشارکت مردم در مدیریت و کنترل شهرها باید بیشتر شود، افزود: یکی از اقدامات شهرداری برای افزایش مشارکت مردم در مدیریت شهری، اجرای طرح محله ما در سطح مناطق مختلف شهری است.

در سال های گذشته قانون هزینه 5 درصد بودجه شهرداری با نظر و تصمیم گیری مردم تصویب شد اما برای اجرای آن سازوکار مناسبی وجود نداشت، تا اینکه از طریق شورای اجتماعی محلات تا در حدود 48 محله شهر مشهد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد به خاطر مهاجر پذیری زیاد با مشکل بی هویت شدن محلات مواجه است

مشهد به خاطر مهاجر پذیری زیاد با مشکل بی هویت شدن محلات مواجه است