مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:302021-02-23اجتماعي

بهبود آموزش مجازی در لرستان با اهدا 100 هزار تبلت به دانش آموزان محروم


معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش لرستان گفت: طی روزهای اخیر متوجه شدیم که با پیگیری نمایندگان استان مسئولان دولت وعده تامین 100 هزار تبلت را برای دانش آموزان لرستانی داده است که با تحقق این موضوع کیفیت آموزش مجازی در لرستان به طور چشم گیری افزایش پیدا می کند.

- نصرالله بازگیریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: حدود یک سال است که مدارس کشور و لرستان آموزش های خود را در بستر فضای مجازی پیگیری می کنند اما متاسفانه تعداد زیادی از دانش آموزان به علت مشکلات اقتصادی فاقد تلفن هوشمند هستند.

وی بابیان اینکه در مجموع نزدیک به 100 هزار دانش آموز لرستانی دارای تلفن هوشمند مستقل نیستند، افزود: طی روزهای اخیر متوجه شدیم که با پیگیری نمایندگان محترم مسئولان دولت وعده تامین 100 هزار تبلت را برای لرستان داده اند با تحقق این موضوع کیفیت آموزش مجازی در لرستان به طور چشم گیری افزای پیدا می کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش لرستان بیان کرد: سامانه شاد طی یک سال گذشته پیشرفت از این سامانه استفاده کرده ایم تعداد افراد شرکت کننده در این جلسات گاها به حدود 10 هزار نفر نیز رسیده است.

بازگیریان با اشاره به اینکه به دنبال افزایش سطح علمی دانش آموزان استان هستیم، تصریح کرد: در همین راستای برای آمادگی بیشتر دانش آموزان پایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود آموزش مجازی در لرستان با اهدا 100 هزار تبلت به دانش آموزان محروم

بهبود آموزش مجازی در لرستان با اهدا 100 هزار تبلت به دانش آموزان محروم