مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-23بين الملل

درخواست یک حزب لبنانی برای تحقیقات بین المللی درباره انفجار بیروت


حزب «القوات اللبنانیه» (نیروهای لبنانی) اعلام کرد که یک درخواست کتبی به سازمان ملل تحویل داده و در آن خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی در خصوص انفجار بندر بیروت شده که این درخواست کتبی به امضای 14 نماینده از مجموع 128 تن رسیده است.

- حزب القوات اللبنانیه (نیروهای لبنانی) اعلام کرد که یک درخواست کتبی به سازمان ملل تحویل داده و در آن خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی در خصوص انفجار بندر بیروت شده که این درخواست کتبی به امضای 14 نماینده از مجموع 128 تن رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، حزب نیروهای مسیحی به رهبری سمیر جعجع با صدور بیانیه ای اعلام کرد، این درخواست کتبی به نجات رشدی، معاون هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور لبنان و کمیساریای عالی حقوق بشر تحویل داده شده تا از آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل بخواهند کمیته حقیقت یابی را در خصوص انفجار بندر بیروت در چهارم اوت گذشته تشکیل دهد.

وی همچنین گفت، دلیل این اقدام، عدم اعتماد مردم به تحقیق محلی و داخلی و توانایی آنها در کشف و شناسایی واقعیت به ویژه در سایه موانعی است که بر سر راه آنها قرار دارد.

در همین راستا، جورج عقیص، یکی از نمایندگان حزب نیروهای لبنانی در جریان کنفرانسی مطبوعاتی از تمامی فراکسیون های پارلمانی و سازمان های جامعه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک حزب لبنانی برای تحقیقات بین المللی درباره انفجار بیروت

درخواست یک حزب لبنانی برای تحقیقات بین المللی درباره انفجار بیروت