مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-23حوادث

اسکیت؛ راهکار جدید پلیس پاکستان برای دستگیری مجرمان (+عکس)


نیروهای تیم اسکیتی پلیس کراچی به دلیل شرایط نامناسب خیابان ها و مسیرهای ناهموار پیاده روی قدرت مانور در هر قسمتی از شهر را ندارند.

- اسکیت؛ راهکار جدید پلیس پاکستان برای دستگیری مجرمان (+عکس) نیروهای تیم اسکیتی پلیس کراچی به دلیل شرایط نامناسب خیابان ها و مسیرهای ناهموار پیاده روی قدرت مانور در هر قسمتی از شهر را ندارند.

پلیس کراچی بزرگترین شهر پاکستان در حال استقرار واحد اسکیت سوار برای جلوگیری از سرقت، جرایم و آزار و اذیت های خیابانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از رویترز ، یک تیم 20 نفره از پلیس کراچی به صورت هماهنگ با اسکیت و اسلحه خود برای مانور در سطح شهر آموزش می بینند.

گروهی از نیروهای پلیس در حال تمرین با اسکیت در شعبه مرکزی پلیس شهر کراچی در پاکستان/ عکس: رویترز فرح علی رییس واحد پلیس کراچی در این باره گفت: نیروهای پلیس با اسکیت راحت تر می توانند سارقان موتورسوار در شهر 18 تا 20 میلیون نفری کراچی را پیدا و بازداشت کنند.

وی افزود: احساس کردیم باید یک روش ابتکاری برای کنترل جرم های خیابانی ارائه دهیم.

علی رییس واحد پلیس اسکیت سوار کراچی اعلام کرد: نیروهای تیم اسکیتی به دلیل شرایط نامناسب خیابان ها و مسیرهای ناهموار پیاده روی قدرت مانور در هر قسمتی از شهر را ندارند اما آنها می توانند با اعلام گزارش سرقت به بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکیت؛ راهکار جدید پلیس پاکستان برای دستگیری مجرمان (+عکس)

اسکیت؛ راهکار جدید پلیس پاکستان برای دستگیری مجرمان (+عکس)