مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-23سياسي

بررسی دغدغه متقاضیان تاسیس مراکز آموزشی غیردولتی در هیئت دولت


شورای رقابت به منظور حمایت از رقابت در بازار، پیشنهاد اصلاح آیین نامه «استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف» و رفع ابهامات موجود را به هیئت دولت ارائه کرده است.

- شورای رقابت به منظور حمایت از رقابت در بازار، پیشنهاد اصلاح آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف و رفع ابهامات موجود را به هیئت دولت ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، براساس تبصره (2) ماده (7) قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی، هریک از مراجع صادرکننده مجوز کسب و کار موظفند درخواست متقاضیان مجوز مربوط را بررسی کنند، ضمن اینکه صادرکنندگان مجوز مربوطه اجازه ندارند به دلیل اشباع بودن بازار، از پذیرش تقاضا یا صدور مجوز کسب و کار امتناع کنند.

همچنین بر اساس ماده (2) آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف تشخیص نیاز هر محله یا منطقه به مدارس یا مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و صدور مجوز استقرار آنها، به پیشنهاد شورای نظارت شهرستان یا منطقه و تأیید نهایی آن با شورای نظارت استان صورت می پذیرد.

هدف از واگذاری مسئولیت تشخیص نیاز هر محله به مراکز آموزشی به شورای نظارت، به موضوع مکان یابی و استقرار مدارس و مراکز در موقعیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دغدغه متقاضیان تاسیس مراکز آموزشی غیردولتی در هیئت دولت

بررسی دغدغه متقاضیان تاسیس مراکز آموزشی غیردولتی در هیئت دولت