مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-23ورزشي

شورای مشورتی کودکان و نوجوانان اصفهانی تشکیل می شود


دست اندرکاران شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان، تشکیل شورای مشورتی کودکان و نوجوانان را گامی برای داشتن شهری پویا با مشارکت کودکان و نوجوانان در مدیریت شهری می دانند.

- ایسنا/اصفهان دست اندرکاران شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان، تشکیل شورای مشورتی کودکان و نوجوانان را گامی برای داشتن شهری پویا با مشارکت کودکان و نوجوانان در مدیریت شهری می دانند.

رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: یکی از اقدامات اجرایی که در راستای تحقق شهر دوستدار کودک به آن اشاره شده، تشکیل شورای مشورتی کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان است.

سیدصالح خشوعی، هدف از تشکیل این شورای مشورتی را مشارکت کودکان و نوجوانان در امور شهری دانست و افزود: کودکان و نوجوانان 9 تا 18 ساله که مایل هستند عضو شورای مشورتی کودکان و نوجوانان شهر اصفهان شوند تا هشتم اسفندماه فرصت دارند، از طریق لینک https://vcci.

ir/cfc در این فراخوان ثبت نام کنند.

به گفته وی، این کودکان و نوجوانان پس از درج مشخصات خود در فرم ثبت نام به چند سوال نیز پاسخ می دهند و پس از پایش اولیه داوطلبان، منتخبانی به عنوان کاندیدا انتخاب شده و سپس از طریق سامانه ای که اعلام می شود رأی گیری آنلاین انجام شده و کودکان و نوجوانان به افراد مورد نظر خود برای عضویت در شورای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مشورتی کودکان و نوجوانان اصفهانی تشکیل می شود

شورای مشورتی کودکان و نوجوانان اصفهانی تشکیل می شود