مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-23فناوري

چرا دیوار، به عنوان بهترین اپلیکیشن ایرانی برای افراد دارای معلولیت انتخاب شد؟


تصور این که نابینایی یا کم بینایی چگونه می تواند استفاده از کامپیوتر یا تلفن همراه را دشوار کند، برای یک فرد بینا کار دشواری نیست.

فقط چشمان خود را ببندید و بلافاصله خواهید دید که حتی پردازش متن بدون نرم افزارهای کمکی غیرممکن است.

در دنیای امروز طیف وسیعی از نرم افزارها در دسترس است که می تواند کمک کند تا استفاده از رایانه و تلفن همراه را برای کاربران نابینا یا کم بینا یک تجربه راحت تر، لذت بخش تر و پربارتر کند.

هرچند ایران نسبت به کشورهای توسعه یافته توجه کمتری به افراد دارای معلولیت -که نسبت به کاربران عام جمعیت کمتری را تشکیل می دهند- دارد، اما اپلیکیشن دیوار تلاش کرده این نقصان را جبران کند و به کاربرانی که کم بینایی یا نابینایی و اختلالاتی ازجمله خوانش پریشی دارند، نگاهی داشته باشد.

دیوار با هدف کاربردپذیری نرم افزار برای این قشر از کارشناسان به نام این حوزه بهره برد و نرم افزار را به سمتی توسعه داد که استفاده اش برای افراد نابینا و کم بینا امکان پذیر باشد.

این گام سبب شد دیوار در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران 1399 بهترین اپلیکیشن از نظر دسترس پذیری برای افراد دارای معلولیت شناخته شود.

مسیری که دیوار پیمود با توجه به اینکه اپلیکیشن دیوار مخاطبان گسترده ای دارد و بیش از 35 میلیون کاربر از دیوار استفاده می کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دیوار، به عنوان بهترین اپلیکیشن ایرانی برای افراد دارای معلولیت انتخاب شد؟

چرا دیوار، به عنوان بهترین اپلیکیشن ایرانی برای افراد دارای معلولیت انتخاب شد؟