مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-23سياسي

بخش میانی «تقدیس» تناولی باز هم به سرقت رفت


این سومین بار است که بخش میانی تندیس «تقدیس» اثر پرویز تناولی در اصفهان از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری این شهر به سرقت می رود؛ آن هم در فاصله کوتاهی که از مرمت این اثر، - ایسنا/اصفهان این سومین بار است که بخش میانی تندیس تقدیس اثر پرویز تناولی در اصفهان از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری این شهر به سرقت می رود؛ آن هم در فاصله کوتاهی که از مرمت این اثر، پس از سرقت قبلی می گذشت.

مسیح احمدی که 25 بهمن ماه از برداشتن پوشش محافظ تقدیس پس از مرمت خبر داده بود ، با حضور در محل نصب این تندیس نفیس، سرقت بخش میانی آن را تایید کرد.

صبح چهاردهم بهمن ماه سال 1398، خبر سرقت بخش میانی تقدیس پرویز تناولی؛ تندیسی که از سال 1380 در جوار ساختمان مرکزی شهرداری اصفهان جا خوش کرده بود، رسانه ای شد و با پیگیری به موقع شهرداری و عوامل انتظامی، طولی نکشید که خبر رسید، سارقان شناسایی شده اند و بخش به سرقت رفته نیز پیدا شده است.

محمد عقیلی که اثر تقدیس ، در دوره مدیریت وی بر سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از پرویز تناولی خریداری و در اصفهان نصب شده بود، همان روز به ایسنا یادآور شد که حدود 10 سال پیش هم قسمت میانی اثر تقدیس که جنس آن از برنز است، توسط سارق یا سارقانی از کل اثر جدا شده بود و این فرد یا افراد به دلیل سنگین بودن، موفق به حمل این بخش از تندیس نشده و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش میانی «تقدیس» تناولی باز هم به سرقت رفت

بخش میانی «تقدیس» تناولی باز هم به سرقت رفت