مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-23اقتصادي

عدم استقبال اصناف و تولیدکنندگان استان سمنان از تسهیلات کرونا


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه استقبال خوبی از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به انجام نرسیده است، گفت: تاکنون تنها 14 درصد از اعتبارات این حوزه جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه انجام نرسیده و تاکنون تنها 14 درصد از اعتبارات این حوزه جذب شده است.

وی با بیان اینکه فرمانداران استان با ورود تخصصی به موضوع اشتغال زمینه ای را ایجاد کنند تا ظرف مدت باقی مانده تا پایان سال میزان تعهد اشتغال ایجاد شده برای هر شهرستان محقق شود، افزود: بانک ها در بحث جذب اعتبارات مشاغل خانگی همکاری خوبی را ارائه و موفق شدیم تاکنون 93 درصد از این اعتبارات را جذب کنیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ظرفیت های شغلی موجود در استان باید از طریق رسانه ها و خبرگزاری ها و فضای مجازی معرفی شود، بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه اشتغال انجام شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب ارائه خدمات به جویندگان کار فاصله ای زیادی داریم.

شریفی نژاد با بیان اینکه ما باید رویکرد جلسات و نوع نگاه خود به موضوع اشتغال را با یک دید جدید بررسی و تحلیل کنیم، گفت: باید مشکل تأمین نیروی کار در استان را با همکاری و تعامل تمام دستگاه های علمی و پژوهشی بررسی کنیم از سوی دیگر می بایست تغییر اساسی در نوع گفتمان و نحوه برگزاری جلسات تخصصی کارگروه اشتغال ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استقبال اصناف و تولیدکنندگان استان سمنان از تسهیلات کرونا

عدم استقبال اصناف و تولیدکنندگان استان سمنان از تسهیلات کرونا