مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-23سياسي

دنیا صدام را در ظلم و جنایاتش حمایت می کرد


در دوران دفاع مقدس مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت صدام سکوت کرده و جنایتکار را کمک کردند تا بیش از توانی که داشت جنایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز(سه شنبه) در همایش بین المللی مطالبات حقوقی-بین المللی دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و شهدای مقاومت اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود امنیت و آرامش را به ما عطا کردند.

باقری دفاع مقدس را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: جهان باید بداند مردم ایران تحت چه ظلم و جنایتی قرار گرفت و مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت سکوت کرده و جنایتکار را کمک کردند تا بیش از توانی که داشت جنایت کند.

وی دفاع از خود دربرابر بیگانگان را مورد تاکید قرار کریم دانست و گفت: دفاع مقدس نامی درخور برای جنگ 8 ساله است، جنگی که به ناحق بر ملتی که تازه انقلاب کرده بود تحمیل شد، ملتی که مشغول سروسامان دادن به امور خود بود و هیچگونه ادعای ارضی و مرزی به کشور عراق و همسایگان خود نداشت و ندارد و در طرف دیگر صدام و حزب بعثی قرار داشت که با احساس اینکه ایران توان نظامی ندارد یک پیمان بین المللی را پاره و در 26 شهریور 59 در یک یاداشت به سفارت ما خروج خود را از معاهده اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا صدام را در ظلم و جنایاتش حمایت می کرد

دنیا صدام را در ظلم و جنایاتش حمایت می کرد