مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:152021-02-23پزشكي

اجرای فرآیند تصفیه فاضلاب در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد


رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اجرای فرآیند تصفیه فاضلاب در راستای بهینه سازی مصرف آب در این مرکز درمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، سیدمحمد موسوی اظهارکرد: بیمارستان ها به لحاظ نوع عملکرد و استفاده از تجهیزات خاص دارای فاضلاب ویژه ای بوده و حاوی مقادیر زیادی عوامل پاتوژنیک، فلزات سنگین، داروها، مواد شیمیایی سمی و ترکیبات خونی هستند.

رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد افزود: با توجه به حجم بالای فاضلاب های بیمارستانی و انتشار سریع آلودگی ها که مخاطرات زیادی برای محیط زیست ایجاد می نمایند، پروژه تصفیه فاضلاب در جهت بهینه سازی مصرف آب در بیمارستان شهید هاشمی نژاد به مرحله اجرا درآمده، پروژه ای که از اهمیت بسزایی برخوردار بوده، زیرا با فرآیندهای تصفیه مناسب قابل کنترل هستند.

وی ضمن اشاره به اثرات مثبت اجرای طرح بهینه سازی مصرف آب در این مرکز درمانی، بیان کرد: با اجرای این طرح می توان با تصفیه فاضلاب، به منبعی بسیار مفید، انبوه و کارآمد در جهت کاهش مصرف ذخایر آب و جلوگیری از هدر رفت آن و همچنین حفظ محیط زیست دست پیدا کرد.

موسوی تصریح کرد: بیمارستان شهید هاشمی نژاد با دارابودن تصفیه خانه فاضلاب به روش لجن فعال باعث کاهش شاخص آلاینده ها شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فرآیند تصفیه فاضلاب در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد

اجرای فرآیند تصفیه فاضلاب در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد