مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-23ورزشي

اظهارات رییس هیات کرمانشاه پس از حذف کرمانشاه از لیگ دسته اول والیبال


رییس هیات والیبال استان کرمانشاه با اشاره به دلایل عدم حضور تیم کرمانشاه در مرحله دوم رقابتهای لیگ دسته اول والیبال کشور، اظهار کرد: بازیکنان از اسپانسر تیم به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات والیبال استان کرمانشاه با اشاره به دلایل عدم حضور تیم کرمانشاه در مرحله دوم رقابتهای لیگ دسته اول والیبال کشور، اظهار کرد: بازیکنان از اسپانسر تیم به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت می کنند.

فرهمند سال افزون در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حواشی این روزهای تیم والیبال کرمانشاه و عدم شرکت در دور دوم رقابتهای لیگ دسته اول، گفت: امسال بنا داشتیم پس از سالها برای ایجاد تحرک و پویایی دوباره در والیبال استان، یک تیم را راهی رقابت های زیرگروه لیگ دسته اول کنیم، اما طبق آیین نامه مسابقات لیگ حضور هر تیم در این رقابت ها منوط به این بود که باشگاهی باشد، یعنی ما از طرف هیات نمی توانستیم در این لیگ شرکت کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین مجبور بودیم با یکی از باشگاه های ورزشی استان مذاکراتی داشته باشیم تا اسپانسر تیم شود که در نهایت با باشگاه بعثت به توافق رسیدیم که تیم با نام بعثت کرمانشاه در این رقابت ها حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات رییس هیات کرمانشاه پس از حذف کرمانشاه از لیگ دسته اول والیبال

اظهارات رییس هیات کرمانشاه پس از حذف کرمانشاه از لیگ دسته اول والیبال