مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-23سياسي

حفظ وحدت و مقاومت تنها راهبرد برای ناکامی دشمن است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مقاومت و وحدت تنها راهبرد ملت ایران اسلامی برای ناکامی دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم دوشنبه شب در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا و علمای بخش لیلان شهرستان ملکان، افزود: عقب نشینی آمریکا از مواضع ضدایرانی دولت ترامپ بعد از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان در 29 بهمن نشان داد که راهبرد مقاومت و وحدت کلمه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

وی اظهار داشت: هرچند دولت جدید واشنگتن تصمیمات دولت قبلی برای فعال کردن مکانیزم ماشه و بازگشت تحریم را لغو کرده است اما دیگر حرف های سران دولت مستکبر آمریکا را در خصوص برجام قبول نمی کنیم، چون از این به بعد اقدام در برابر اقدام خواهد بود و چنانچه تحریم ها برداشته شود ما نیز اقدامات لازم را خواهیم کرد.

آل هاشم با بیان اینکه طبق آیات قرآنی و روایات دینی به مؤمنین وعده داده شده است که اگر شما به خدا کمک کنید خدا نیز به شما کمک خواهد کرد ، ادامه داد: منظور از کمک ما به خداوند کمک به حفظ و احیای دین و شعائر خدای متعال است و انسان از طرق مختلف می تواند به دین خدا کمک کند که یکی از این راه ها بهره مندی از زبان و لسان است که امر به معروف و نهی از منکر هم مهمترین مثال بارز آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت و مقاومت تنها راهبرد برای ناکامی دشمن است

حفظ وحدت و مقاومت تنها راهبرد برای ناکامی دشمن است