مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-23فرهنگي

فیلمساز شیرازی جایزه اش را به زنان ایلِ قشقایی تقدیم کرد


فیلمساز شیرازی جایزه جشنواره بین المللی فیلم موج کیش را به همه مادران و شیرزنان ایل قشقایی تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیلم مستند اجاق به عنوان نماینده استان فارس در اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم موج کیش در دو بخش کاندیدایِ دریافت جایزه شد.

بر این اساس، احسان بلندنظر برای بهترین دست آورد هنری در تحقیق و پژوهش برای فیلم اجاق و علی بلندنظر برای بهترین مستند در بخش ملی برای فیلم فوق نامزد شدند که در نهایت تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به علی بلندنظر برای این فیلم اهدا شد.

بلندنظر پس از دریافت جایزه از عوامل فیلمش تشکر کرده و جشنواره فیلم موج کیش را یکی از علمی ترین جشنواره های کشور دانست و گفت: گفت و گوی فرهنگ های مختلف ایران در قاب سینما، باعث دیالکتیک و سنتز فرهنگی شده و در نهایت منجر به ارتقای و غنای فرهنگی جامعه خواهد شد.

وی در پایان افتخار جایزه اش را تقدیم کرد به همه مادران و شیر زنان ایل قشقایی که به عقیده این کارگردان صاحبان اصلی اجاق ایل مادران، دختران و شیرزنان ایل قشقایی هستند.

این کارگردان شیرازی، همچنین در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: پس از دریافت جایزه می خواستم از برخی جشنواره های داخلی گلایه کنم چون بنظر من فیلمی که در جشنواره ای نظیرِ موج کیش، با رقیبان قدرتمند جایزه بهترین مستند را از آن خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمساز شیرازی جایزه اش را به زنان ایلِ قشقایی تقدیم کرد

فیلمساز شیرازی جایزه اش را به زنان ایلِ قشقایی تقدیم کرد