مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:302021-02-23سياسي

پرورش گوسفندان اصلاح نژادی در منطقه ای با پوشش گیاهی ضعیف


دامداری گوسفندان اصلاح نژاد شده ای که با سابقه 30 ساله در منطقه ای کم آب و با پوشش گیاهی ضعیف واقع شده است، علی رغم تمام مشکلات، همچنان به تولید و پرورش گوسفندانی با خاصیت دوقلوزایی ادامه می دهد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دامداری گوسفندان اصلاح نژاد شده ای که با سابقه 30 ساله در منطقه ای کم آب و با پوشش گیاهی ضعیف واقع شده است، علی رغم تمام مشکلات، همچنان به تولید و پرورش گوسفندانی با خاصیت دوقلوزایی ادامه می دهد.

منطقه یکانات شهرستان مرند از توابع آذربایجان شرقی، میزبان گله های مختلف دام سبک بوده و اغلب اهالی این منطقه به شغل دامداری و پرورش قوچ و میش مشغول هستند.

روستای امیرآباد با جمعیت اندک هم در این منطقه خشک و بدون درخت واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با ورود به منطقه می توان صدای گوسفندان و حجمی از گله های قوچ و میش و بره را از این روستا شنید.

در ورودی امیرآباد، حجم بالای گوسفندان از نوع اصلاح شده ماکویی در کنار جاده به چشم می خورد، چرا که یک دامداری با قدمت 30 ساله و با ظرفیت 6000 راس در این روستا در حال فعالیت است.

در این روستا و سایر روستاهای اطراف، اغلب مردم به دامداری مشغول هستند، چرا که مسئله کم آبی، دغدغه اصلی آن ها برای تداوم حیات و بحث کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش گوسفندان اصلاح نژادی در منطقه ای با پوشش گیاهی ضعیف

پرورش گوسفندان اصلاح نژادی در منطقه ای با پوشش گیاهی ضعیف