مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-23اقتصادي

کنسرسیوم طرح جامع توسعه جزیره هندورابی تشکیل می شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تشکیل کنسرسیومی متشکل از بانک ها و هلدینگ های فعال کشور با هدف اجرای طرح جامع توسعه جزیره هندورابی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تشکیل کنسرسیومی متشکل از بانک ها و هلدینگ های فعال کشور با هدف اجرای طرح جامع توسعه جزیره هندورابی خبر داد.

غلامحسین مظفری شب گذشته(چهارم اسفندماه) در نشستی با مدیران عامل بانک های مهم کشور از جمله ملت و اقتصاد نوین از تشکیل کنسرسیومی متشکل ازبانک ها و هلدینگ های فعال کشور برای اجرای طرح جامع توسعه جزیره هندورابی خبرداد.

وی در این نشست جزیره هندورابی را ظرفیت منحصر بفردی برای صنعت گردشگری کشور برشمرد و اظهار کرد: هندورابی با مساحتی حدود یک چهارم کیش، ساحلی زیبا و طبیعتی بکرظرفیتی ارزشمند برای جذب سرمایه گذاری های کلان داخلی و خارجی و توسعه اکوتوریست و تقویت صنعت گردشگری کشورمحسوب می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش با اشاره به اینکه طرح جامع هندورابی حاصل چندسال کار تحقیقاتی و پژوهشی است، گفت: مشاور این طرح یک شرکت توانمندخارجی است و هندورابی اولین جزیره یا شهر کشوراست که از ابتدا برمبنای طرح جامعی که بهتصویب شورایعالی شهرسازی کشوررسیده ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرسیوم طرح جامع توسعه جزیره هندورابی تشکیل می شود

کنسرسیوم طرح جامع توسعه جزیره هندورابی تشکیل می شود