مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 04:302021-02-23سياسي

جشن نیکوکاری هفته آینده در اردبیل برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری 13 تا 15 اسفندماه هم زمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حسین دشتی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: جشن نیکوکاری که همزمان با ماه رجب و ایام ولادت مولای متقیان امیرالمومنین (ع) و در آستانه عید نوروز برگزار می شود فرصتی استثنایی برای دستگیری از نیازمندان و فقراست تا آنها نیز در این روزهای جشن و شادی بتوانند در کنار خانواده های خود روزهای خوشی را سپری کنند.

وی تصریح کرد: این جشن علاوه بر پایگاه های شهری و روستایی، در میعادگاه های نماز جمعه نیز میزبان خیرین و متمولین جامعه خواهد بود تا در این ایام پایانی سال کمیته امداد را در تهیه پوشاک و اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند و مددجویان یاری و مدد برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همه افراد جامعه با هر وسع و توان می توانند به پویش ایران مهربان بپیوندند تا با واریز مبلغی حمایت مادی و معنوی را از یتیمان انجام دهند.

دشتی افزود: همان طوری که مولایمان علی (ع) پشتیبان و حامی ایتام بوده، در این روزها که مزین به نام مبارک امام اول شیعیان مولود کعبه است، بهتر است همه افراد جامعه با احساس مسئولیت در این زمینه به ندای پویش ایران مهربان پاسخی مثبت داده و به هر قدری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری هفته آینده در اردبیل برگزار می شود

جشن نیکوکاری هفته آینده در اردبیل برگزار می شود